When I Dream -Carol Kidd

2012073023:26
 

I could build a mansion that is higher than the trees
I could have all the gifts I want and never ask please
I could fly to Paris, it's at my beck and call
Why do I live my life alone with nothing at all?

But when I dream, I dream of you
Maybe someday you will come true
When I dream, I dream of you
Maybe someday you will come true

I can be the singer or the clown in any room
I can call up someone to take me to the moon
I can put my makeup on and drive the men insane
I can go to bed alone and never know his name

But when I dream, I dream of you
Maybe someday you will come true
When I dream, I dream of you
Maybe someday you will come true


我可以築一座比夢想還高的大廈
我可擁有所有我要的禮物而從不需開口要求
我可以很容易 便可飛到巴黎
但為何我的生命裡只能孤單別無其他
但當我進入夢鄉裡時,我夢見你
也許某日你會出現在我眼前
當我進入夢鄉裡時,我夢見你
也許某日你會出現在我眼前
我可以是一位歌手或是小醜 任何角色隨我
我可以很容易便有人帶我去月球
我隻需淡施薄粉 便可驅使男人癲狂
我可以獨自去睡而不需問剛才的他叫什麼名字
但當我進入夢鄉裡時,我夢見的是你
也許某日你會出現在我眼前
但當我進入夢鄉裡時,我夢見的是你
也許某日你會出現在我眼前