You light up my life- Debby Boone

2012100712:46
 
在萬籟有聲的秋夜,無端情緒湧上心頭之際....
想起年輕時很喜歡首歌。





You light up my life (你照亮我的生命)


So many nights I sit by my window    
Waiting for someone to sing me his song
So many dreams I kept deep inside me  
alone in the dark But now you've come along
* You light up my life   *          
 
You give me hope to carry on

You light up my days and fill my nights with song
Rolling at sea, adrift on the water  
Could it be finally, I'm turning for home ?
Finally, a chance to say " hey, I love you
Never again to be all alone

( Repeat *重複 *

Cause you , You light up my life   
You give me hope to carry on
You light up my days and fill my nights with song

It can't be wrong , When it feels so right  
Cause you , You light up my life

多少個夜晚,我獨坐窗前   等待著有誰來為我唱他的情歌
多少個美夢我深藏心中     獨自在黑暗裡 , 但你已經出現
你照亮我的生命           你給了我繼續向前的希望     


你照亮我的白晝, 用歌填滿我的夜晚  
在海中翻滾,在水裡漂浮

會不會一切是否已結束,我正要回家了 ?
終於有機會說:「嗨!我愛你!」 永遠再也不會孤單



因為你, 你照亮了我生命   你給了我繼續向前的希望
你照亮我的白晝,          用歌填滿我的夜晚 
它不會是錯的             當一切如此美好


因為你,你照亮了我的生命